קבוצות הדיבור של מד'אפה – "האולפנון" של "עאדל" יצאו לדרך

המטרה – לתרגל, לדבר, לטעות , לשמוע את החברים ולשבור את מחסום השפה

לומד ערבית לבד? , עם מורה , בקורס ולא יוצא לך לתרגל את השפה?

תמיד בשלב הלמידה אתה שואל את עצמך עם מי אני אתרגל? למדתי קורס ו…….

אז האולפנון יצא לדרך עם קבוצות מתחילים , ממשיכים ומתקדמים

הדגש: על כוס קפה מהבית מתרגלים שיח פרקטי בערבית…ממש כמו באולפן למי שמכיר ….

תרגול דיבור בזום למשך שעה בנושאים משתנים: שיחות היכרות, סיפורים , סימולציות , פתגמים וסלנג…..הבמה שלכם , אני אשתדל לא להפריע….

סתם רוצים להצטרף?

דברו איתי בפרטי או השאירו פרטים בדף מד'אפה

והכי חשוב מחיר שווה לכל כיס …..

יוסי "עאדל"מד'אפה–הפרוייקט לדבר ערבית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *