קבוצות הדיבור של מד'אפה – "האולפנון" של "עאדל" יצאו לדרך
המטרה – לתרגל, לדבר, לטעות , לשמוע את החברים ולשבור את מחסום השפה
לומד ערבית לבד? , עם מורה , בקורס ולא יוצא לך לתרגל את השפה?
תמיד בשלב הלמידה אתה שואל את עצמך עם מי אני אתרגל? למדתי קורס ו…….
אז האולפנון יצא לדרך עם קבוצות מתחילים , ממשיכים ומתקדמים
הדגש: על כוס קפה מהבית מתרגלים שיח פרקטי בערבית…ממש כמו באולפן למי שמכיר ….
תרגול דיבור בזום למשך שעה בנושאים משתנים: שיחות היכרות, סיפורים , סימולציות , פתגמים וסלנג…..הבמה שלכם , אני אשתדל לא להפריע….
סתם רוצים להצטרף?
דברו איתי בפרטי או השאירו פרטים בדף מד'אפה
והכי חשוב מחיר שווה לכל כיס …..
יוסי "עאדל"מד'אפה–הפרוייקט לדבר ערבית