חג הקורבן- عيد الاضحى- עִיד אִלְאַצְ׳חַא –
החג מכונה גם אִלְעִיד אלִכְּבִּיר – החג הגדול מהסיבה שחוגגים אותו 4 ימים
בהשוואה לעיד אלפיטר שחוגגים אותו 3 ימים
נצלול לפועל בבנין 2-
צַ'חַّא+בּ = הקריב (ضحّى ب
(צַ'חִיֵّה- קורבן צַ'חַאיַא- קורבנות (ضحيّة)
הקרבה- تضحية – תַצְ'חִיֵה
ברכות : (שלחו לחבר/ מכר שחוגג את החג…)
——
عيد اضحى سعيد ومبارك كل عام وانتوا بالف خير
עִיד אַצְ'חַא סַעִיד וּמֻבַּארַכּ , כֻּל עַאם וּאנְתוּ בִּאַלְף חֵ'יר
יוסי 'עאדל'
מד'אפה- לדבר ערבית בשכונה