חג הקורבן- عيد الاضحى- עִיד אִלְאַצְ׳חַא –

חג הקורבן , חג מוסלמי ודרוזי

החג מכונה גם אִלְעִיד אלִכְּבִּיר – החג הגדול מהסיבה שחוגגים אותו 4 ימים

בהשוואה לעיד אלפיטר שחוגגים אותו 3 ימים

נצלול לפועל בבנין 2-

צַ'חַّא+בּ = הקריב (ضحّى ب

(צַ'חִיֵّה- קורבן צַ'חַאיַא- קורבנות (ضحيّة)

הקרבה- تضحية – תַצְ'חִיֵה

ברכות : (שלחו לחבר/ מכר שחוגג את החג…)

——

عيد اضحى سعيد ومبارك كل عام وانتوا بالف خير

עִיד אַצְ'חַא סַעִיד וּמֻבַּארַכּ , כֻּל עַאם וּאנְתוּ בִּאַלְף חֵ'יר

יוסי 'עאדל'

מד'אפה- לדבר ערבית בשכונה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *